"သင္… တေန႔
မုခ်ေသမည္ကိုသိလွ်င္… ဖတ္ပါ"
မုခ်ေသမည္ကိုသိလွ်င္… ဖတ္ပါ"
ေသျခင္း ေလးမ်ိဳး
-----------------
-----------------
သုံးဆယ့္တစ္ဘုံအတြင္းရွိ
သတၱ၀ါဟူသမွ်တို႔သည္
မိမိတုိ႔ ပိုင္ဆုိင္ေသာ ဥစၥာပစၥည္းမ်ား၊
ခ်စ္ေသာ သားမယား၊ သားသမီး၊
ေဆြမ်ိဳးမိတ္ေဆြမ်ား၊
ရရွိထားေသာ ရာထူးဂုဏ္သိမ္မ်ားကို
စြန္႔ခြာကာ… ေသမင္းေခၚရာသို႔
မေသခ်င္ဘဲလည္း ေသျမဲဓမၼတာအရ
ေသပြဲ၀င္ၾကရမည္ ျဖစ္ပါသည္။
သတၱ၀ါဟူသမွ်တို႔သည္
မိမိတုိ႔ ပိုင္ဆုိင္ေသာ ဥစၥာပစၥည္းမ်ား၊
ခ်စ္ေသာ သားမယား၊ သားသမီး၊
ေဆြမ်ိဳးမိတ္ေဆြမ်ား၊
ရရွိထားေသာ ရာထူးဂုဏ္သိမ္မ်ားကို
စြန္႔ခြာကာ… ေသမင္းေခၚရာသို႔
မေသခ်င္ဘဲလည္း ေသျမဲဓမၼတာအရ
ေသပြဲ၀င္ၾကရမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ထိုသို႔ …
သတၱ၀ါအားလုံး ေသဆုံးၾကရာ၀ယ္
ေအာက္ပါ ေသျခင္းေလးမ်ိဳး
တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္…
ေသပြဲ၀င္ၾကရသည္မွာလည္း
ဓမၼတာသေဘာပင္ ျဖစ္ပါသည္။
ေအာက္ပါ ေသျခင္းေလးမ်ိဳး
တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္…
ေသပြဲ၀င္ၾကရသည္မွာလည္း
ဓမၼတာသေဘာပင္ ျဖစ္ပါသည္။
ေသျခင္းေလးမ်ိဳးဟူသည္ …
အသက္တမ္းကုန္၍ ေသရျခင္း၊
ကံအစြမ္းကုန္၍ ေသရျခင္း၊
အသက္တမ္း၊ ကံအစြမ္း
ႏွစ္ပါးစလုံးကုန္၍ ေသရျခင္း၊
ဥပေစၧဒကေခၚ ၾကားကံတစ္ပါးပါးက
သတ္ျဖတ္၍ ေသရျခင္းတို႔ ျဖစ္ပါသည္။
ကံအစြမ္းကုန္၍ ေသရျခင္း၊
အသက္တမ္း၊ ကံအစြမ္း
ႏွစ္ပါးစလုံးကုန္၍ ေသရျခင္း၊
ဥပေစၧဒကေခၚ ၾကားကံတစ္ပါးပါးက
သတ္ျဖတ္၍ ေသရျခင္းတို႔ ျဖစ္ပါသည္။
ယင္းေသျခင္းေလးမ်ိဳးကို
ဥပမာအားျဖင့္ -
ဥပမာအားျဖင့္ -
ဆီမီးျငိမ္းရာ၌… ဆီကုန္ခန္းျခင္း၊
မီးစာ ကုန္ခန္းျခင္း၊
ဆီႏွင့္ မီးစာ ႏွစ္မ်ိဳးကုန္ခန္းျခင္း၊
ဆီႏွင့္ မီးစာ ရွိပါေသာ္လည္း
ေလျပင္းတိုက္ခတ္ျခင္း၊
(သို႔မဟုတ္) တမင္ျငွိမ္းသတ္ျခင္း၊
ဟူေသာ… အေၾကာင္းေလးမ်ိဳး
ရွိသကဲ့သို႔ပင္ ျဖစ္ပါသည္။
မီးစာ ကုန္ခန္းျခင္း၊
ဆီႏွင့္ မီးစာ ႏွစ္မ်ိဳးကုန္ခန္းျခင္း၊
ဆီႏွင့္ မီးစာ ရွိပါေသာ္လည္း
ေလျပင္းတိုက္ခတ္ျခင္း၊
(သို႔မဟုတ္) တမင္ျငွိမ္းသတ္ျခင္း၊
ဟူေသာ… အေၾကာင္းေလးမ်ိဳး
ရွိသကဲ့သို႔ပင္ ျဖစ္ပါသည္။
၁။ အသက္တမ္းကုန္၍ ေသရျခင္း
-----------------------------------
-----------------------------------
ထိုထို ဘုံဘ၀တို႔၌
သတ္မွတ္ထားအပ္ေသာ
အသက္တမ္းမ်ား ရွိၾကပါသည္။
သတ္မွတ္ထားအပ္ေသာ
အသက္တမ္းမ်ား ရွိၾကပါသည္။
ဤလူ႔ဘ၀၀ယ္ တက္ကပ္ကာလ၌
တျဖည္းျဖည္းတက္၍
အေသေခ်ၤယ်တိုင္ေအာင္
အသက္တမ္းရွိ၍
ဆုတ္ကပ္ကာလ၀ယ္
တျဖည္းျဖည္း ဆုတ္ကာ
(၁၀) ႏွစ္ သက္တမ္းတိုင္ေအာင္
သက္တမ္းရွိေလသည္။
တျဖည္းျဖည္းတက္၍
အေသေခ်ၤယ်တိုင္ေအာင္
အသက္တမ္းရွိ၍
ဆုတ္ကပ္ကာလ၀ယ္
တျဖည္းျဖည္း ဆုတ္ကာ
(၁၀) ႏွစ္ သက္တမ္းတိုင္ေအာင္
သက္တမ္းရွိေလသည္။
ေဂါတမဘုရားရွင္ပြင့္ေသာအခါ၌
သက္တမ္းသည္ (၁၀၀) ရွိသည္။
ယခုကာလ၀ယ္… (၇၅) ႏွစ္သာ
ရွိသည္ဟု ဆိုပါသည္။
သက္တမ္းသည္ (၁၀၀) ရွိသည္။
ယခုကာလ၀ယ္… (၇၅) ႏွစ္သာ
ရွိသည္ဟု ဆိုပါသည္။
သင့္ေလ်ာ္၍ ကံပါလာၾကသူတို႔သည္
သတ္မွတ္ထားအပ္ေသာ
အသက္တမ္းကို မလြန္ၾကပါ။
သတ္မွတ္ထားအပ္ေသာ
အသက္တမ္းကို မလြန္ၾကပါ။
ယင္းသတ္မွတ္ထားေသာ
သက္တမ္းကာလ၌ ေသဆုံးျခင္းကို
အသက္တမ္းကုန္၍ ေသျခင္းဟု
ေခၚပါသည္။
သက္တမ္းကာလ၌ ေသဆုံးျခင္းကို
အသက္တမ္းကုန္၍ ေသျခင္းဟု
ေခၚပါသည္။
မီးစာ ရွိေသးေသာ္လည္း ဆီကုန္၍
မီးျငိမ္းသည္ႏွင့္ ဥပမာတူပါသည္။
မီးျငိမ္းသည္ႏွင့္ ဥပမာတူပါသည္။
၂။ ကံအစြမ္းကုန္၍ ေသရျခင္း
-------------------------------
-------------------------------
ဘ၀တစ္ခုကို စီမံလုိက္ေသာကံသည္
ပဋိသေႏၶတည္ျပဳသည့္ အခ်ိန္မွစ၍
မိမိ၏သတၱိ မကုန္ေသးသမွ်
ဘ၀မျပတ္ေအာင္၊ မေသေအာင္
အစဥ္တစိုက္ အျမဲဖန္တီးလ်က္ရွိပါသည္။
ပဋိသေႏၶတည္ျပဳသည့္ အခ်ိန္မွစ၍
မိမိ၏သတၱိ မကုန္ေသးသမွ်
ဘ၀မျပတ္ေအာင္၊ မေသေအာင္
အစဥ္တစိုက္ အျမဲဖန္တီးလ်က္ရွိပါသည္။
ထိုမူလစီမံလိုက္ေသာ ကံ၏အစြမ္းကို
အားေပးကူညီေသာ…
အျခားကံမ်ားကလည္း
ရွိေနေသးပါသည္။
အားေပးကူညီေသာ…
အျခားကံမ်ားကလည္း
ရွိေနေသးပါသည္။
ထိုမူလစီမံလုိက္ေသာ ကံႏွင့္
အားေပးကူညီၾကေသာ ကံတို႔၏
အစြမ္းသတၱိကုန္လွ်င္…
အသက္တမ္း မကုန္ေသးေသာ္လည္း
ဧကန္မုခ် ေသရေတာ့မည္။
အားေပးကူညီၾကေသာ ကံတို႔၏
အစြမ္းသတၱိကုန္လွ်င္…
အသက္တမ္း မကုန္ေသးေသာ္လည္း
ဧကန္မုခ် ေသရေတာ့မည္။
ဥပမာ- သက္တမ္းက
(၇၅) ႏွစ္ သက္တမ္းရွိေသာ္လည္း
ထိုဘ၀၌ ေနရမည့္ကံက
(၅၀)သာပါလွ်င္…
အသက္ (၅၀)၌ ေသရမည္ျဖစ္သည္။
(၇၅) ႏွစ္ သက္တမ္းရွိေသာ္လည္း
ထိုဘ၀၌ ေနရမည့္ကံက
(၅၀)သာပါလွ်င္…
အသက္ (၅၀)၌ ေသရမည္ျဖစ္သည္။
ဆီမကုန္ေသးေသာ္လည္း
မီးစာကုန္လွ်င္…
ဧကန္မီးျငိမ္းရသကဲ့သို႔ ျဖစ္ပါသည္။
မီးစာကုန္လွ်င္…
ဧကန္မီးျငိမ္းရသကဲ့သို႔ ျဖစ္ပါသည္။
၃။ အသက္တမ္း၊
ကံအစြမ္းႏွစ္မ်ိဳးကုန္၍ ေသရျခင္း
---------------------------------
ကံအစြမ္းႏွစ္မ်ိဳးကုန္၍ ေသရျခင္း
---------------------------------
အခ်ိဳ႕ေသာ သတၱ၀ါတို႔အား
အသက္တမ္းလည္းကုန္၊
ကံ၏အစြမ္းလည္းကုန္၍ ေသၾကရသည္။
အသက္တမ္းလည္းကုန္၊
ကံ၏အစြမ္းလည္းကုန္၍ ေသၾကရသည္။
ဥပမာ -
အသက္တမ္း (၇၅) ႏွစ္ရွိေသာ
အမ်ိဳး၌ ျဖစ္ေနေသာသူသည္
ကံကလည္း (၇၅) ႏွစ္ေနရမည့္
အစြမ္းပါလာေသာ္…
(၇၅) ႏွစ္တြင္ ေသရမည္။
အမ်ိဳး၌ ျဖစ္ေနေသာသူသည္
ကံကလည္း (၇၅) ႏွစ္ေနရမည့္
အစြမ္းပါလာေသာ္…
(၇၅) ႏွစ္တြင္ ေသရမည္။
ဆီလည္းကုန္၊
မီးစာလည္းကုန္ေသာေၾကာင့္
မီးျငိမ္းေနသည့္သေဘာႏွင့္ တူပါသည္။
မီးစာလည္းကုန္ေသာေၾကာင့္
မီးျငိမ္းေနသည့္သေဘာႏွင့္ တူပါသည္။
ဤဆိုအပ္ခဲ့ေသာ…
ေသျခင္းအေၾကာင္း သုံးပါးတြင္
တစ္ပါးပါးေၾကာင့္ ေသျခင္းကို
ေသခ်ိန္က်၍ ေသရျခင္း
(ကာလမရဏ) ဟုေခၚသည္။
ေသျခင္းအေၾကာင္း သုံးပါးတြင္
တစ္ပါးပါးေၾကာင့္ ေသျခင္းကို
ေသခ်ိန္က်၍ ေသရျခင္း
(ကာလမရဏ) ဟုေခၚသည္။
၄။ ဥပေစၧဒကေခၚကပ္၍
သတ္ျဖတ္တတ္ေသာကံေၾကာင့္
ေသရျခင္း
------------
သတ္ျဖတ္တတ္ေသာကံေၾကာင့္
ေသရျခင္း
------------
အခ်ိဳ႕ သတၱ၀ါတို႔အား
အသက္တမ္းလည္းရွိ၊
ကံအစြမ္းလည္း ရွိေနပါလ်က္
ေရွးေရွးဘ၀တို႔၌ ျပဳအပ္ေသာ
ကပ္၍သတ္ျဖတ္တတ္ေသာ
ဥပေစၧဒကံေၾကာင့္ -
အသက္တမ္းလည္းရွိ၊
ကံအစြမ္းလည္း ရွိေနပါလ်က္
ေရွးေရွးဘ၀တို႔၌ ျပဳအပ္ေသာ
ကပ္၍သတ္ျဖတ္တတ္ေသာ
ဥပေစၧဒကံေၾကာင့္ -
အနာေရာဂါဆိုးတို႔ႏွင့္
ေတြ႔ၾကဳံ ေသရျခင္း၊
ေျမျပိဳ၍ ေသရျခင္း၊
မိုးၾကိဳးက်၍ ေသရျခင္း၊
ေသနတ္ဗုံးဆန္မွန္၍ ေသရျခင္း၊
သူတစ္ပါးက…
ဓား လွံ လက္နက္ျဖင့္
ထုိးသတ္၍ ေသရျခင္း၊
ေရနစ္ေသရျခင္း၊
စသည္မ်ားလည္း…
ကံတစ္ပါးကသတ္၍
ေသရျခင္းမည္ပါသည္။
ေတြ႔ၾကဳံ ေသရျခင္း၊
ေျမျပိဳ၍ ေသရျခင္း၊
မိုးၾကိဳးက်၍ ေသရျခင္း၊
ေသနတ္ဗုံးဆန္မွန္၍ ေသရျခင္း၊
သူတစ္ပါးက…
ဓား လွံ လက္နက္ျဖင့္
ထုိးသတ္၍ ေသရျခင္း၊
ေရနစ္ေသရျခင္း၊
စသည္မ်ားလည္း…
ကံတစ္ပါးကသတ္၍
ေသရျခင္းမည္ပါသည္။
မီးစာဆီ ႏွစ္မ်ိဳး မကုန္ေသးေသာ္လည္း
ေလျပင္းတိုက္ခတ္မႈ၊
တမင္ျငိွမ္းသတ္မႈေၾကာင့္
မီးျငိမ္းျခင္းမ်ိဳးႏွင့္ တူပါသည္။
ေလျပင္းတိုက္ခတ္မႈ၊
တမင္ျငိွမ္းသတ္မႈေၾကာင့္
မီးျငိမ္းျခင္းမ်ိဳးႏွင့္ တူပါသည္။
ဤ ဥပေစၧဒကကံတစ္ခုခုေၾကာင့္
ေသရျခင္းကို …
အခ်ိန္မက်ေသးဘဲ ေသရျခင္း
(အကာလအရဏ) ဟုေခၚပါသည္။
ေသရျခင္းကို …
အခ်ိန္မက်ေသးဘဲ ေသရျခင္း
(အကာလအရဏ) ဟုေခၚပါသည္။
ေသခ်ိန္မက်ဘဲ ေသရသူမ်ား
-----------------------------
-----------------------------
သတၱ၀ါတို႔၏ သႏၲာန္၀ယ္။
ေရွးေရွးက ျပဳခဲ့ေသာ
မေကာင္းမႈေလးမ်ား
ကိုယ္စိကိုယ္ငွ
အမ်ားအျပား ပါရွိတတ္ပါသည္။
ေရွးေရွးက ျပဳခဲ့ေသာ
မေကာင္းမႈေလးမ်ား
ကိုယ္စိကိုယ္ငွ
အမ်ားအျပား ပါရွိတတ္ပါသည္။
ထိုကံမ်ားသည္ မိမိတို႔ခ်ည္းသက္သက္
ေသေၾကေအာင္ မတတ္ႏိုင္ေသာ္လည္း
အဆင္ျခင္ အေျမာ္အျမင္မရွိ၍
အစားမတတ္၊ အသြားမတတ္၊
အေနမတတ္သူမ်ားကို
ေဘးဥပါဒ္ေရာက္ေအာင္
ထိုေဘးျဖင့္ ေသေၾကပ်က္စီးေအာင္
တတ္ႏိုင္ၾကပါသည္ …။
ေသေၾကေအာင္ မတတ္ႏိုင္ေသာ္လည္း
အဆင္ျခင္ အေျမာ္အျမင္မရွိ၍
အစားမတတ္၊ အသြားမတတ္၊
အေနမတတ္သူမ်ားကို
ေဘးဥပါဒ္ေရာက္ေအာင္
ထိုေဘးျဖင့္ ေသေၾကပ်က္စီးေအာင္
တတ္ႏိုင္ၾကပါသည္ …။
ေရွးေရွးက သူတစ္ပါးကို
အငတ္ထားခဲ့ဖူးျခင္း၊
ေျမြႏွင့္တုိက္ျခင္း၊
အဆိပ္ခတ္သတ္ျခင္း၊
တုတ္,ဓား စသည္ျဖင့္ ရိုက္သတ္ျခင္း၊
ေရႏွစ္သတ္ျခင္း စသည္ျဖင့္
သူတစ္ပါးေသေအာင္ တစ္နည္းနည္းျဖင့္
ျပဳခဲ့ေသာ သူသည္…
ထိုကံမ်ား အခြင့္ရေသာ ဘ၀ပယ္
ထမင္းငတ္၍ ေသတတ္၊
ေရငတ္၍ ေသတတ္၊
ေျမြကိုက္၍ ေသတတ္၊
အဆိပ္မိ၍ ေသတတ္၊
လက္နက္ျဖင့္ ေသတတ္၊
ေရနစ္၍ ေသတတ္၊
မီးေလာင္၍ ေသတတ္ၾကေလသည္။
အငတ္ထားခဲ့ဖူးျခင္း၊
ေျမြႏွင့္တုိက္ျခင္း၊
အဆိပ္ခတ္သတ္ျခင္း၊
တုတ္,ဓား စသည္ျဖင့္ ရိုက္သတ္ျခင္း၊
ေရႏွစ္သတ္ျခင္း စသည္ျဖင့္
သူတစ္ပါးေသေအာင္ တစ္နည္းနည္းျဖင့္
ျပဳခဲ့ေသာ သူသည္…
ထိုကံမ်ား အခြင့္ရေသာ ဘ၀ပယ္
ထမင္းငတ္၍ ေသတတ္၊
ေရငတ္၍ ေသတတ္၊
ေျမြကိုက္၍ ေသတတ္၊
အဆိပ္မိ၍ ေသတတ္၊
လက္နက္ျဖင့္ ေသတတ္၊
ေရနစ္၍ ေသတတ္၊
မီးေလာင္၍ ေသတတ္ၾကေလသည္။
သူတစ္ပါးကို တစ္နည္းနည္းျဖင့္
ႏွိပ္စက္သတ္ျဖတ္ခဲ့ဖူးသူသည္
ယခုဘ၀၌ -
ႏွိပ္စက္သတ္ျဖတ္ခဲ့ဖူးသူသည္
ယခုဘ၀၌ -
ေလနာျခင္း၊ သလိပ္ေရာဂါရွိျခင္း၊
ပန္းနာရွိျခင္း၊ ႏူနာရီျခင္း၊
မက်န္းမမာရွိျခင္း စသည္ျဖင့္
ညွိဳးႏြမ္းပင္ပန္းစြာ …
အသက္ရွည္ေနရသည့္ျပင္
ထိုေရာဂါမ်ားျဖင့္ပင္ ေသရတတ္သည္။
ပန္းနာရွိျခင္း၊ ႏူနာရီျခင္း၊
မက်န္းမမာရွိျခင္း စသည္ျဖင့္
ညွိဳးႏြမ္းပင္ပန္းစြာ …
အသက္ရွည္ေနရသည့္ျပင္
ထိုေရာဂါမ်ားျဖင့္ပင္ ေသရတတ္သည္။
ဤသို႔ စသည္ျဖင့္ …
ေရွးကံကေလးမ်ားသည္
ဆင္ျခင္စဥ္းစား သတိထားတတ္သူတို႔၌
ႏွိပ္စက္ခြင့္၊ သတ္ျဖတ္ခြင့္မရေသာ္လည္း
မစဥ္းစား မဆင္မျခင္ ရွိသူတို႔ကား
မက်မ္းမာေအာင္ ေသေၾကေအာင္
ႏွိပ္စက္တတ္ေလသည္ …။
ဆင္ျခင္စဥ္းစား သတိထားတတ္သူတို႔၌
ႏွိပ္စက္ခြင့္၊ သတ္ျဖတ္ခြင့္မရေသာ္လည္း
မစဥ္းစား မဆင္မျခင္ ရွိသူတို႔ကား
မက်မ္းမာေအာင္ ေသေၾကေအာင္
ႏွိပ္စက္တတ္ေလသည္ …။
ထို႔ေၾကာင့္ …
အသက္ဥာဏ္ေစာင့္၊ ဥစၥာကံေစာင့္။
အသြားမေတာ္ တစ္မုဟုတ္၊
အစားမေတာ္ တစ္လုတ္။
က်ားရဲရာ ၾကမၼာမရိုးသာ။
ကံယုံျပီး ဆူးပုံ မနင္းရာ။
ဟူ၍… ေရွးလူၾကီးသူမမ်ားက
ဆိုဆုံးမထားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
အသြားမေတာ္ တစ္မုဟုတ္၊
အစားမေတာ္ တစ္လုတ္။
က်ားရဲရာ ၾကမၼာမရိုးသာ။
ကံယုံျပီး ဆူးပုံ မနင္းရာ။
ဟူ၍… ေရွးလူၾကီးသူမမ်ားက
ဆိုဆုံးမထားခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ထိုစကားမ်ား၏ ဆိုလိုရင္းသည္
လူတိုင္းမွာပင္ မေကာင္းကိ်ဳးေပးရန္
အကုသိုလ္မ်ား ေရွးဘ၀မ်ားစြာက
တစ္မ်ိဳးႏွစ္မ်ိဳး စသည္ ျပဳမိခဲ့ၾကသျဖင့္
ကိုယ္စီကိုငွ ရွိၾကသည္။
လူတိုင္းမွာပင္ မေကာင္းကိ်ဳးေပးရန္
အကုသိုလ္မ်ား ေရွးဘ၀မ်ားစြာက
တစ္မ်ိဳးႏွစ္မ်ိဳး စသည္ ျပဳမိခဲ့ၾကသျဖင့္
ကိုယ္စီကိုငွ ရွိၾကသည္။
ထိုကံမ်ားသည္ အလြန္သတၱိမထက္လွ်င္
သူတို႔ဘာသာ အက်ိဳးေပးခြင့္သာေအာင္
မတတ္ႏိုင္ၾကပါ …။
သူတို႔ဘာသာ အက်ိဳးေပးခြင့္သာေအာင္
မတတ္ႏိုင္ၾကပါ …။
အစဥ္းစား အဆင္ျခင္ မရွိသူမ်ား၌သာ
အသြားအလာ၊ အစားအေသာက္၊
အေနအထိုင္ မတတ္သည့္အတြက္
ထုိကံမ်ား အက်ိဳးေပးခြင့္ ရၾကပါသည္။
အသြားအလာ၊ အစားအေသာက္၊
အေနအထိုင္ မတတ္သည့္အတြက္
ထုိကံမ်ား အက်ိဳးေပးခြင့္ ရၾကပါသည္။
သို႔ျဖစ္၍ …
အသက္ရွည္စြာ အနာကင္းမႈကို
ဂရုစိုက္ျခင္း မရွိလွ်င္
ဥပေစၧဒကကံ အခြင့္သာ၍
သက္တမ္းမေစ့ခင္က
ကံအစြမ္း မကုန္ေသးခင္
ေသရမည္မွာ မုခ်ျဖစ္ပါသည္ …။
ဂရုစိုက္ျခင္း မရွိလွ်င္
ဥပေစၧဒကကံ အခြင့္သာ၍
သက္တမ္းမေစ့ခင္က
ကံအစြမ္း မကုန္ေသးခင္
ေသရမည္မွာ မုခ်ျဖစ္ပါသည္ …။
အရွင္ေဃာသိတ၏…
"ဗုဒၶအလိုက် ေသနည္း" မွတဆင့္
ဓမၼဒါနအျဖစ္ မ်ွေဝပူေဇာ္ပါသည္။
"ဗုဒၶအလိုက် ေသနည္း" မွတဆင့္
ဓမၼဒါနအျဖစ္ မ်ွေဝပူေဇာ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment