❄အသိ နွင့္ ျဖစ္ပ်က္ဆံုးျခင္း❄
💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫
🔜အသိဆိုတာကို
အဘိဓမၼာသိေလာက္ကိုပဲ
အသိလို႔ ထင္ေနၾကတာပါ။
စာထဲေပထဲအတိုင္း တိတိက်က် ဃဂနဏသိတာကိုပဲ
အသိလို႔ထင္ေနတတ္ၾကတာမ်ားပါတယ္။
အဘိဓမၼာသိေလာက္ကိုပဲ
အသိလို႔ ထင္ေနၾကတာပါ။
စာထဲေပထဲအတိုင္း တိတိက်က် ဃဂနဏသိတာကိုပဲ
အသိလို႔ထင္ေနတတ္ၾကတာမ်ားပါတယ္။
🔸တစ္ကယ္ေတာ့
ဒီအသိဟာသညာသိျဖစ္ၿပီး ၊
သညာသိဆိုတာဟာ
ေနာက္ဘဝအထိတည္တံ့ဖို႔ မဆိုထားနဲ႔
ဇရာဖိစီးတဲ့အခါ မွတ္ညာဏ္ဆိုတာဟာ
မေသခင္ကတည္းက ကြယ္ပါၿပီ။
ဒီအသိဟာသညာသိျဖစ္ၿပီး ၊
သညာသိဆိုတာဟာ
ေနာက္ဘဝအထိတည္တံ့ဖို႔ မဆိုထားနဲ႔
ဇရာဖိစီးတဲ့အခါ မွတ္ညာဏ္ဆိုတာဟာ
မေသခင္ကတည္းက ကြယ္ပါၿပီ။
အိုမင္းလာလို႔ မွတ္ညာဏ္ေတြမေကာင္းတာ
ေမ့ေလ်ာ့တတ္လာတာဟာ သညာသိေတြ
ပ်က္ဆီးကုန္တာပါပဲ။
သညာသိဟာ ပညာသိလို ဝိဇၨာ
ညာဏ္အလင္းကို ဖြင့္မေပးနိုင္ပါဘူး။
ေမ့ေလ်ာ့တတ္လာတာဟာ သညာသိေတြ
ပ်က္ဆီးကုန္တာပါပဲ။
သညာသိဟာ ပညာသိလို ဝိဇၨာ
ညာဏ္အလင္းကို ဖြင့္မေပးနိုင္ပါဘူး။
ပညာသိဆိုတာဟာ က်င့္ႀကံအားထုတ္မႈေၾကာင့္
အဝိဇၨာထုကို ထိုးေဖာက္ၿပီးရလာတဲ့အသိျဖစ္ပါတယ္။
အဝိဇၨာထုကို ထိုးေဖာက္ၿပီးရလာတဲ့အသိျဖစ္ပါတယ္။
အဝိဇၨာထုကို ထြင္းေဖာက္ၿပီး
ခႏၶာအေပၚ ထိုးထြင္းၿပီးသိတဲ့အသိဟာ သံသရာတစ္ေလွ်ာက္လံုး မပ်က္ဆီးနိုင္တဲ့ ဝိဇၨာမ်ိဳးေစ့အျဖစ္ တည္တန္႔နိုင္တဲ့
ရတနာတစ္ခုပါပဲ။
ခႏၶာအေပၚ ထိုးထြင္းၿပီးသိတဲ့အသိဟာ သံသရာတစ္ေလွ်ာက္လံုး မပ်က္ဆီးနိုင္တဲ့ ဝိဇၨာမ်ိဳးေစ့အျဖစ္ တည္တန္႔နိုင္တဲ့
ရတနာတစ္ခုပါပဲ။
♥ပညာသိဟာ နိဗၺာန္မေရာက္မျခင္း
သံသရာတစ္ေလွ်ာက္ ဝိဇၨာမ်ိဳးေစ့အျဖစ္
တည္တန္႔ပါတယ္။
သံသရာတစ္ေလွ်ာက္ ဝိဇၨာမ်ိဳးေစ့အျဖစ္
တည္တန္႔ပါတယ္။
🔹သညာသိဆိုတာဟာ
မေသခင္ကတည္းက
ဇရာ႕လက္ခ်က္နဲ႔ ပ်က္ဆီးနိုင္ပါတယ္။
မေသခင္ကတည္းက
ဇရာ႕လက္ခ်က္နဲ႔ ပ်က္ဆီးနိုင္ပါတယ္။
🔸ဒါ့ေၾကာင့္
သညာသိအတိုင္းေလွ်ာက္ေနရင္
ဝိဇၨာညာဏ္ရဖို႔ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး။
သညာသိအတိုင္းေလွ်ာက္ေနရင္
ဝိဇၨာညာဏ္ရဖို႔ မျဖစ္နိုင္ပါဘူး။
🔸ပညာသိနဲ႔ေလွ်ာက္မွသာ
မဂ္ဖိုလ္ရတဲ့အထိ ဝိဇၨာညာဏ္အလင္းကိုရနိုင္မွာပါ။
မဂ္ဖိုလ္ရတဲ့အထိ ဝိဇၨာညာဏ္အလင္းကိုရနိုင္မွာပါ။
ဒံေပါက္ခ်က္တတ္သူနဲစားတဲ့သူလို
ခ်က္သူက အထဲမွာပါသမွ် ထည့္ထားတဲ့
အမယ္ေတြကိုအကုန္သိနိုင္ပါတယ္။
စားတဲ့သူက ဒါေတြအကုန္လံုး
သိစရာမလိုပါဘူး၊ စားတာနဲ႔တင္
အရသာေတြ႕ၿပီး ဗိုက္ျပည့္သြားတာပါပဲ။
ခ်က္သူက အထဲမွာပါသမွ် ထည့္ထားတဲ့
အမယ္ေတြကိုအကုန္သိနိုင္ပါတယ္။
စားတဲ့သူက ဒါေတြအကုန္လံုး
သိစရာမလိုပါဘူး၊ စားတာနဲ႔တင္
အရသာေတြ႕ၿပီး ဗိုက္ျပည့္သြားတာပါပဲ။
🔹နာမရူပ
🔹ပစၥယပရိဂၢဟ
🔹အနိစၥ
🔹ဒုကၡ
🔹အနတၲဆိုတာေတြဟာ
အားထုတ္သူမွာ အလိုအေလ်ာက္
ေပၚေပါက္လာမဲ့၊ အားထုတ္ရင္းကေန
အလိုလိုထိုးထြင္းသိျမင္လာရမဲ့၊
ညာဏ္မွာ ထင္ဟပ္လာမဲ့...
🌠ထင္ညာဏ္ေပၚညာဏ္ေတြသာျဖစ္ပါတယ္။
🔹ပစၥယပရိဂၢဟ
🔹အနိစၥ
🔹ဒုကၡ
🔹အနတၲဆိုတာေတြဟာ
အားထုတ္သူမွာ အလိုအေလ်ာက္
ေပၚေပါက္လာမဲ့၊ အားထုတ္ရင္းကေန
အလိုလိုထိုးထြင္းသိျမင္လာရမဲ့၊
ညာဏ္မွာ ထင္ဟပ္လာမဲ့...
🌠ထင္ညာဏ္ေပၚညာဏ္ေတြသာျဖစ္ပါတယ္။
က်က္မွတ္ၿပီးရလာတဲ့အသိမ်ိဳး
ေတြးေတာႀကံဆတဲ့အသိမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး။
စာက်က္လို႔သိထားတဲ့အသိမ်ိဳးကိုမဆိုပါဘူး။
စာထဲမွာသိတဲ့အတိုင္းကို
လုပ္ၿပီးရႈမွတ္ တာမ်ိဳးဆိုရင္လဲ
သညာသိကို ျပန္ေတြးစဥ္းစားတာမ်ိဳးေလာက္ပဲျဖစ္မွာပါ။
ေတြးေတာႀကံဆတဲ့အသိမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး။
စာက်က္လို႔သိထားတဲ့အသိမ်ိဳးကိုမဆိုပါဘူး။
စာထဲမွာသိတဲ့အတိုင္းကို
လုပ္ၿပီးရႈမွတ္ တာမ်ိဳးဆိုရင္လဲ
သညာသိကို ျပန္ေတြးစဥ္းစားတာမ်ိဳးေလာက္ပဲျဖစ္မွာပါ။
🌟ညာဏ္စဥ္ဆိုတာဟာ
ခႏၶာ့ရဲ႕ယထာဘူတသေဘာျဖစ္တဲ့
"သခါၤရနဲ႔အနိစၥ" ျဖစ္ျခင္းနဲ႔ပ်က္ျခင္း
(ဥပါဒ္ နဲ႔ ဘင္ )ကိုသာ...
ရႈမွတ္ပြားမ်ား အားထုတ္ရင္းကေန၊
တစ္စ တစ္စနဲ႔ ေသြးရင္း ထက္သည္ထက္လာတဲ့ဒါးလို
ထက္ျမက္လာတဲ့ ညာဏ့္ေအာက္မွာ
ခႏၶာအေပၚ ျမင္ရတဲ့ အျမင္ေတြ
ေျပာင္းေျပာင္းသြားတဲ့ ညာဏ္ရဲ႕
သေဘာသဘာ၀ေတြအေပၚ
ပညတ္တင္ထားတာပါ။
ခႏၶာ့ရဲ႕ယထာဘူတသေဘာျဖစ္တဲ့
"သခါၤရနဲ႔အနိစၥ" ျဖစ္ျခင္းနဲ႔ပ်က္ျခင္း
(ဥပါဒ္ နဲ႔ ဘင္ )ကိုသာ...
ရႈမွတ္ပြားမ်ား အားထုတ္ရင္းကေန၊
တစ္စ တစ္စနဲ႔ ေသြးရင္း ထက္သည္ထက္လာတဲ့ဒါးလို
ထက္ျမက္လာတဲ့ ညာဏ့္ေအာက္မွာ
ခႏၶာအေပၚ ျမင္ရတဲ့ အျမင္ေတြ
ေျပာင္းေျပာင္းသြားတဲ့ ညာဏ္ရဲ႕
သေဘာသဘာ၀ေတြအေပၚ
ပညတ္တင္ထားတာပါ။
ခႏၶာရဲ႕ ျဖစ္ျခင္း သခါၤရနဲ႔
ပ်က္ျခင္းအနိစၥကိုပဲ ထပ္ခ်ပ္မကြာ
ေစာင့္ၾကည့္ရင္းက ၊ ခႏၶာရဲ႕ပရမတၲသေဘာေတြကို
ထိုးထြင္းသိသိလာၿပီး...
ညာဏ့္ေအာက္မွာ အစဥ္တန္းၿပီး
အျမင္ေတြ ေျပာင္းေျပာင္းၿပီး ထင္လာ ေပၚလာတဲ့
ပရမတၲအသိေတြကို
ညာဏ္စဥ္ေတြအျဖစ္ အမည္သညာနဲ႔
ပညတ္ထားပါတယ္။
🔜
အတိတ္က ျပဳခဲ့တဲ့
ကုသိုလ္ကံ ၊ အကုသိုလ္ကံေတြေၾကာင့္ ထင္ေပၚေပးရတဲ့
သခါၤရနဲ႔အနိစၥသေဘာေတြကို ရႈမွတ္ရင္း ၊
ကံ ကံရဲ႕အေၾကာင္းသတၲိေတြကုန္သြားတဲ့အခါ ၊
ရႈညာဏ္ေအာက္မွာအရႈခံ သေဘာသတၲိေတြ
ကုန္ဆံုးသြားတာပါ။
ပ်က္ျခင္းအနိစၥကိုပဲ ထပ္ခ်ပ္မကြာ
ေစာင့္ၾကည့္ရင္းက ၊ ခႏၶာရဲ႕ပရမတၲသေဘာေတြကို
ထိုးထြင္းသိသိလာၿပီး...
ညာဏ့္ေအာက္မွာ အစဥ္တန္းၿပီး
အျမင္ေတြ ေျပာင္းေျပာင္းၿပီး ထင္လာ ေပၚလာတဲ့
ပရမတၲအသိေတြကို
ညာဏ္စဥ္ေတြအျဖစ္ အမည္သညာနဲ႔
ပညတ္ထားပါတယ္။
🔜
အတိတ္က ျပဳခဲ့တဲ့
ကုသိုလ္ကံ ၊ အကုသိုလ္ကံေတြေၾကာင့္ ထင္ေပၚေပးရတဲ့
သခါၤရနဲ႔အနိစၥသေဘာေတြကို ရႈမွတ္ရင္း ၊
ကံ ကံရဲ႕အေၾကာင္းသတၲိေတြကုန္သြားတဲ့အခါ ၊
ရႈညာဏ္ေအာက္မွာအရႈခံ သေဘာသတၲိေတြ
ကုန္ဆံုးသြားတာပါ။
♥အရႈခံ သခါၤရသေဘာေတြ
ကုန္ဆံုးသြားတဲ့အခါ ၊ အသခၤတ နိဗၺာန္က
ညာဏ္နဲ႔လာတည့္ေပးပါတယ္။
ကုန္ဆံုးသြားတဲ့အခါ ၊ အသခၤတ နိဗၺာန္က
ညာဏ္နဲ႔လာတည့္ေပးပါတယ္။
♥အနိစၥသေဘာေတြကုန္တဲ့အခါ
နိစၥ နိဗၺာန္ဟာ ညာဏ့္ေအာက္မွာ ေပၚလာတာပါ။
နိစၥ နိဗၺာန္ဟာ ညာဏ့္ေအာက္မွာ ေပၚလာတာပါ။
🔹ေခြးေဟာင္တဲ့ခႏၶာ
🔹အေမေမြးေပးတဲ့ခႏၶာ
🔹စာအုပ္ထဲကကသိတဲ့ခႏၶာ
🔹မ်က္လံုးျမင္ခႏၶာ
🔹ကိုင္ျပ ပုတ္ျပလို႔ရတဲ့ခႏၶာ
🔹ပညတ္ခႏၶာႀကီးေတြျဖစ္တဲ့
ကံေပးဝိပါကဝဋ္ ခႏၶာႀကီးကေတာ့
အက်ိဳးေပးအျဖစ္ရိွေနလို႔
သူ႔သေဘာသူေဆာင္ၿပီး
ေဖာက္ျပန္ ပ်က္ဆီးလွ်က္
ျဖစ္ပ်က္လွ်က္ရိွေနမွာပါပဲ။
🔹အေမေမြးေပးတဲ့ခႏၶာ
🔹စာအုပ္ထဲကကသိတဲ့ခႏၶာ
🔹မ်က္လံုးျမင္ခႏၶာ
🔹ကိုင္ျပ ပုတ္ျပလို႔ရတဲ့ခႏၶာ
🔹ပညတ္ခႏၶာႀကီးေတြျဖစ္တဲ့
ကံေပးဝိပါကဝဋ္ ခႏၶာႀကီးကေတာ့
အက်ိဳးေပးအျဖစ္ရိွေနလို႔
သူ႔သေဘာသူေဆာင္ၿပီး
ေဖာက္ျပန္ ပ်က္ဆီးလွ်က္
ျဖစ္ပ်က္လွ်က္ရိွေနမွာပါပဲ။
🔸ဝိပႆသာနာညာဏ္နဲ႔ျမင္ရတဲ့ခႏၶာ
🔸ပရမတၲခႏၶာ
🔸ညာဏ္ျမင္ခႏၶာေတြရဲ႕
ထိုးထြင္းသိျဖစ္တဲ့ သခါၤရနဲ႔ အနိစၥ
သေဘာညာဏ္အျမင္ ျဖစ္ပ်က္ကသာ
နိေရာဓသစၥာ ဆိုက္သြားျခင္းျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။
🔸ပရမတၲခႏၶာ
🔸ညာဏ္ျမင္ခႏၶာေတြရဲ႕
ထိုးထြင္းသိျဖစ္တဲ့ သခါၤရနဲ႔ အနိစၥ
သေဘာညာဏ္အျမင္ ျဖစ္ပ်က္ကသာ
နိေရာဓသစၥာ ဆိုက္သြားျခင္းျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။
🔹တစ္နည္းအားျဖင့္
အလြယ္တစ္ကူ နားလည္ေအာင္ေျပာရရင္
ျဖစ္ပ်က္ဆံုးတယ္ဆိုတာဟာ
ညာဏ္ျမင္ခႏၶာရဲ႕ ျဖစ္ပ်က္ေတြ
ရႈညာဏ္ေအာက္မွာ ဆံုးသြားတာကို
ဆိုလိုတာပါ။
အလြယ္တစ္ကူ နားလည္ေအာင္ေျပာရရင္
ျဖစ္ပ်က္ဆံုးတယ္ဆိုတာဟာ
ညာဏ္ျမင္ခႏၶာရဲ႕ ျဖစ္ပ်က္ေတြ
ရႈညာဏ္ေအာက္မွာ ဆံုးသြားတာကို
ဆိုလိုတာပါ။
♣ေခြးေဟာင္တဲ့ခႏၶာႀကီးရဲ႕
ျဖစ္ပ်က္ေတြ ဆံုးသြားတာကို
ဆိုလိုျခင္း မဟုတ္ပါခင္ဗ်ာ။
.
.
⏪သာယာခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစ။⏩
♥သစၥာနီ♥
ျဖစ္ပ်က္ေတြ ဆံုးသြားတာကို
ဆိုလိုျခင္း မဟုတ္ပါခင္ဗ်ာ။
.
.
⏪သာယာခ်မ္းေျမ႕ၾကပါေစ။⏩
♥သစၥာနီ♥
No comments:
Post a Comment